Պարանորմալ երեւույթներ ականատեսների վկայություններ. Սարսափելի պատմություններ և միստիկ պատմություններ

Ուրվականների պատմությունները և այլ պարանորմալ պատմություններ տասնյակ հարյուրավոր դեպքեր են, որոնք հակասում են նյութական իրականությանը: Ժամանակ առ ժամանակ այնպիսի միստիկ սարսափի ենք հանդիպում, որ անհնար է հավատալ դրան։

պատմիր պարանորմալ պատմություններ, բարի ուրվական

Հաջորդ մի քանի «հեքիաթները» տատանվում են թեթևակի սողացողից մինչև ուղղակի սարսափելի, բայց դրանք բոլորն էլ ունեն մեկը ընդհանուր հատկանիշ Նրանց համար ողջամիտ բացատրություն չկա։ -Խնդրում եմ քնելուց առաջ միստիկական պատմություններ մի կարդացեք. հոգ տանել ձեր հոգեկանի մասին:

Ձայներ կնոջ գլխում.

1984 թվականին մի կին տանը տանը հանգիստ գիրք էր կարդում: Հանկարծ նրա գլխում պարզ ձայն հնչեց, որ ասում էր՝ խնդրում եմ, մի՛ վախեցիր։ Ես գիտեմ, թե որքան ցնցող է այս խոսակցությունը, բայց դա հաղորդակցվելու ամենահեշտ ձևն է: Ես ու ընկերս աշխատում էինք Մանկական հիվանդանոցում և կցանկանայինք օգնել ձեզ։ Դուք հիվանդ եք։

Բժշկական մի շարք, այդ թվում՝ հոգեբանական թեստերից հետո հիվանդի մոտ ախտորոշվել է գլխուղեղի մեծ բարորակ ուռուցք։ Ավելին, խորհրդավոր ձայնը շարունակում էր խոսել նրա հետ բժշկական հետազոտության ժամանակ։

Ուռուցքի հեռացման վիրահատության ավարտից հետո հիվանդը, ուշքի գալով, ներս ձայն է լսել Վերջին անգամ A: Մենք ուրախ էինք օգնել ձեզ: Հրաժեշտ.

Կինը հետվիրահատական ​​խնդիրների մասին չի հայտնել և կրկին չի լսել նրա ձայնը։ Հիվանդի և նրա գլխի առեղծվածային ձայնի ուսումնասիրությունը, որն ախտորոշել է ուղեղի ուռուցքը, հրապարակվել է British Medical Journal (BMJ) կողմից:

Երևակայական ընկեր կամ բարեկամ.

Պապս մահացել է իմ ծնվելուց մի քանի շաբաթ անց։ Գիտե՞ք, ես երբեք չեմ տեսել, թե ինչպիսի տեսք ունի նա: Երբ ես 5 տարեկան էի, սկսեցի տեսնել ճոճաթոռին նստած մարդու։ Ծնողներս կարծում էին, որ դա երազներից «երևակայական ընկեր» է: Բայց նրանք ավելի ու ավելի էին զարմանում, երբ պատմում էի զրույցի մանրամասները։

Ի վերջո, ծնողներս ինձ ավելի շատ հարցրին այդ մասին: Ես պատմեցի նրանց ամեն մանրամասն, որ կարող էի հիշել, և նրանք ինձ ցույց տվեցին այդ մարդու լուսանկարը: Սա իմ պապիկն էր։

Այսօր ես 22 տարեկան եմ, և ես զգում եմ իմ պապիկին ինչ-որ տեղ երկրորդ պլանում: Հիշում եմ, երբ երազում էի միջնակարգ դպրոցն ավարտածի մասին, և նայեցի տրիբունաներին, տեսա նրան ծնողներիս կողքին։ Ես սիրում եմ մտածել, որ նա հսկում է ինձ այնտեղից, որտեղ գտնվում է։

Անցյալի կյանքի փորձը.

Մի քանի տարի առաջ, երբ աղջիկս երեք տարեկանից փոքր էր, ես ու ամուսինս հեռուստատեսային շոու դիտեցինք սեպտեմբերի 11-ի սարսափԱռրտրի կենտրոն. Հանկարծ նա մեզ ասաց. «Ես այնտեղ մահացել եմ»։Հետո նա պարզապես վերադարձավ իր նկարներին, կարծես ոչ մի բառ չէր ասել: Մենք երբեք չենք խոսել նրա հետ մահվան հայեցակարգի մասին և երբեք չենք քննարկել սեպտեմբերի 11-ը:

Այդ ժամանակվանից դուստրը երբեք չի խոսել այդ մասին, բայց հիմա, եթե հեռուստատեսությամբ ինչ-որ բան հայտնվի սեպտեմբերի 11-ի մասին, նա ասում է. «Ես չեմ ուզում դա դիտել»:

Հեմփթոն Քորթ պալատի կմախք.

Հեմփթոն Քորթ պալատը համարվում է Անգլիայի ամենաուրվական շինություններից մեկը։ Ըստ նրանց կայքի՝ ամրոցին հետապնդում են առնվազն երեք ուրվականներ։

Կմախք Հեմփթոն Քորթ պալատից։ Անգլիան պահպանողականության աշխարհ է, պալատն առանց ուրվականի՝ խրճիթ

Քեթրին Հովարդ – բազմիցս տեսել են պալատի աշխատակիցները և հյուրերը: Սիբիլ Փեն – պալատում թափառող ուրվական, ըստ երևույթին, անհանգստացած էր, որ իր գերեզմանը տեղափոխվել է 1829 թվականին:

Այնուամենայնիվ, պալատի ամենանշանավոր «բնակիչը» պետք է լինի «Կմախքը»՝ սողացող ուրվականը, որը որսացել է պալատի CCTV տեսախցիկներով 2003 թվականին: Պալատի ներկայացուցիչներն իրենց կայքում բացատրում են.

Երեք օր անընդմեջ պալատի անվտանգության աշխատակիցներին ստիպել են փակել հրդեհային դռներից մեկը… Առաջին օրը տեսախցիկների կադրերը ցույց են տվել, թե ինչպես են դռները լայն բացում մեծ ուժով, բայց ոչինչ չի երևում։

Երկրորդ օրը նույնը տեղի ունեցավ, բայց այս անգամ էկրանին անսպասելիորեն ներս երեկոյան զգեստ և փակեց դռները: Նրանք ավելացնում են. Երրորդ օրը դռները նորից բացվեցին, բայց ուրվական «դռնապանի» նշանն այլևս չկար։

Միգուցե դա պալատի ամենահայտնի բնակչի ուրվականն է Հենրի VIII? Տեսանյութը կարող եք դիտել YouTube-ում ինքներդ:

Նյութը վերցվաց է հետևալ հղումով՝